Why do the raindrops fall from the sky?

   Har regnet precis hela dagen, jag menar det verkligen. Klockan är halv 11 och det har regnat sen sju i morse? Helt sjukt...

   

   Det har hänt ganska mycket idag, kanske inte ska berätta allt här men kan ju säga att brandkåren fick komma för en väldigt dum anledning. Såg jätteroligt ut när tre brandmän kom i sina dräkter, eller en av dom var en "brandkvinna" tror jag.
   Nu på kvällen så har jag ätit tacos och sen kollat på Lost, jag blir så sur över att det alltid ska ta slut när man absolut inte vill att det ska sluta. Imorgon ska jag gå upp tidigt och sätta mig med min SO-uppsats, när jag har gjort klart den så är det bara... 1,2,3.. Tre uppsatser kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0