Äntligen Fredag :D <3 4/12

Äntligen så är de Fredag, bästa dagen i veckan måste jag säga.

Dagen började med NO-prov, tror jag kunde alla frågorna utom en. De var en fråga jag hade missat att träna på, men sånt händer. Är nöjd endå:D
Idag har jag iaf fått skriva ut bilderna till "boken om mig". Skrivaren hemma har dampat, och det ville inte skriva ut. Så jag fick skicka alla bilderna till min mail och skriva ut dom i skolan. Jag fick sitta i Lärarrummet och göra de för de är det enda stället man kan skriva ut i färg.

På bilden gjorde jag inte så mycket. Tog med mig boken, som jag ska anväda till "boken om mig" och fixade den, för jag var klar med de vi skulle göra. Ritade en bild också som Sara fick. Lite barbie liknande :D

Är jätte förvånad över hur många som hade varit inne på min blogg nu när jag loggade in ?? Och hur många kommentarer jag hade fått. Typ 10 stycken! Väldigt ovanligt. Och så hade jag 44 unika besökare igår?? Hihi, roligt för mej, men konstigt ? x)

KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0