Domare.. 9/12

Jaa, då ska jag och Carro vara domare i 9:ornas Volleyboll-turnering.
Idag hade vi ett möte med alla från 8:an som skulle vara domare, vi är 8 stycken. Lollo (idrottslärare) förklarade reglerna och sånt, som tur va... För jag kan ingenting x)

Imöra ska vi kolla på när 9:an spelar lite, och provdömma. Så antagligen kommer jag och Carro missa lite av Hemkunskapen.. Men de kanske inte gör så mycket. Och på fredag är de turnering! då slipper jag lektioner under en hel dag ! SUPER.

Men en sak som jag är orolig för... Tänk om man dömmer någe fel (eller publiken tycker de iaf), och så börjar dom att skrika och vråla. Vad fan ska man göra då? Tänk om de händer ;/ åhhh.



KRAM !


Kommentarer
Postat av: Neha

Det brukar alltid vara någon säger de som brukar dömma men man får helt enkelt skita i dom

2009-12-09 @ 18:22:19
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0