Handla

Idag gick jag upp klockan 8.30 för jag och Dennis skulle följa med mamma till Ljusdal och handla, och hämta ut ID-korten. Så jag hade inget val, jag måste vara med och hämta mitt ID-kort för jag skulle skriva under nånting.
Alltid när jag är med mamma när hon ska handla utnyttjar hon mej... Hon passar på att köpa hur mycket som helst, och man får bära på tunga påsar så nästan armarna lossnar !!

Först var vi på Dollar§Store där mamma köpte för 600kr, (hade jag absoluuuut inte förväntat mej...) Så på tillbakavägen bärde alla på en påse var. Sen gick mamma in på Apoteket, sen hämta vi ut ID-korten.

Jag ville försöka hitta en julklapp till Carro, men de var så HIMLA störande att ha Dennis och mamma med, så jag gav upp med letandet efter 5 minuter typ. Tror ändå att jag inte kommer träffa Carro så jag kan ge henne en julklapp heller. Åker till Stockholm den 26:e December.
Har redan köpt till Sara, men antagligen får dom båda efter nyår när jag kommer hem. För då kan jag köpa nånting i Stockholm ist. Mycker mer att välja mellan än i lilla Ljusdal ! x)

På Coop handla mamma ännu mer, så det blev plus 4 påsar till, och mamma hade redan en annan påse också för hon hade köpt en present som var till min pappa för han fyller år den 27:e December, och den skulle vara från alla tre. Så Totalt : 8 påsar!! asjobbigt..

FÖR ER SOM KANSKE UNDRAR, SÅ HAR MAMMA INGEN BIL. HON HAR HAFT KÖRKORT, MEN MAMMA HAR SÅ HIMLA DÅLIG SYN SÅ JAG TROR INTE HON VÅGAR SÄTTA SIG BAKOM RATTEN IGEN ;P


Ändå från när jag kom hem har jag suttit vid datorn men gitarren och försökt lära mej lite låtar, men de går inte så bra... snyftsnyft !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0