Konfirmation

Vi gjorde inte så mycket på Konfirmationen. Jan-Anders (prästen), pratade om dopet. Och då kom frågan som jag visste skulle komma till slut:

"Har alla blivit döpta?"

Jag trodde jag var den enda som inte var döpt, men som tur va så fanns de en annan tjej också. Hon måste ha tänkt samma sak som mig: "Hoppas det inte bara är jag..". Så nu antagligen ska jag bli döpt också, FUN.. x)
Jag anmälde mej till nån Lucia-grej på församlingsgården på Lördag idag också. Men Randy sa det som att man måsta gå på det, när det förra gången var som att de va frivilligt. Jag ville egentligen inte gå. Det blir så mycket. Det där nu på Lördag och sen på Söndag ska vi också vara på kyrkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0