Onsdag 16/12

När jag kom hem från skolan satt jag mej framför tv:en med Gott & Blandat som jag hade kvar från SO:n. Vi kollade på film, så man fick ha godis med sig. Mamma köpte godis åt mej, men de var inte nå vidare gött. SMAKADE DISKMEDEL! x).. Haha.
Men asså det var någon konstig smak på de iaf.

Ville vara lite nyttigare när jag kom hem så jag åt två mandariner också :D



Min tå har då inte blivit bätte...

Typ hela foten är svullen också, och blir alldeles blå med röd/oranga prickar om jag står upp på foten i några minuter. Konstigt, jag vet ?? :S Har typ jättedålig blodcirkulation eller nåt?

Hare gött !

Kommentarer
Postat av: Emelie Vendela

Sv: Klicka på min klocka, sök upp samma klocka som jag har och följ sedan anvisningarna på sidan. :)

2009-12-16 @ 21:27:26
URL: http://dreamsbegin.blogg.se/
Postat av: niickan

fin blogg

2009-12-16 @ 23:06:13
URL: http://threeonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0