Tisdag. 1/12 !

Första December idag då. Jag har ingen chokladkalender... jag som var sugen på godis !

Den här dagen gick väldigt segt även fast vi bara gick till 12.50. Dan började med SO, på morgonen. Vi fick veta vad vi fick på SO-provet. Blev överaskad när jag såg att jag hade fått MVG. Trodde absolut inte de, trodde på Vg jah. Så vart väldigt glad. Men de var inte med någon vidare marginal eller vad man ska säga. Jag fick 38p och för MVG skulle man få 36½. De va på håre.
Sen så var det matte, som vanlig är jag inte på humör för matte. Jag tycker de bara är drygt nu :(

Sen så hade vi Svenska och Biologi. Vi slipper biologiprovet!! Yippie ! Så de han jag skryka från listan. Vi behövde inte gör ade än för att dom har ändrat nu när vi ska få betygen. Det blir efter Julen ist, så då kunde vi göra de efter Jullovet. Detsamma med Teoriarbetet i NO. Kan lämna in de Vecka 2 ist, så då har jag hela julen på mej.
Pjuuhh ! Skönt..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0