VOLLEYBOLL

Idag hade jag och Carro ledigt från alla lektioner, och var domare i 9:ornas Volleybollturnering. Eller som Lollo säger "funktionär". x)
Första matchen var jag ganska nervös, ville inte göra nå fel.. Det gick dåligast. Egentligen skulle jag och Carro byta efter varje set, och jag skulle sitta och vända på poängtavlan, det gjorde vi bara på första matchen. Jag tror att carro tyckte inte riktigt om att stå däruppe på plinten och vissla och peka. Inte för att jag tyckte de var superroligt, men andra gången gick mycket bättre. Då var de faktiskt roligt.

På tredje skulle jag dömma killarna, och det gick också jättebra. Båda lagen var redan i final och skulle möta varandra i en match till direkt efter, så de var inte så allvarligt spel. Skönt tycker jah ;)

Här är lite bilder :


Killarna som spelar.



Tjejerna i 9D som väntar på nästa match.



Sekretariatet (som också Lollo säger, haha) satt vi när vi inte hade nån match att dömma.
<--------- Sofie ------------ Klara ----------- Lollo---------->



Avslutar det här inlägget med en bild på Gulliga Carro <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0