åhhh, fräscht :S

Nyss när jag satt vid datorn kom Mitzie (min katt) och jama, fast hon prata typ. Såhär: åhhmjoåh x)
Då tänkte jag först att hon kanske va hungrig, men så gick hom iväg och fortsatte göra konstiga ljud. Och så dennis : "åhh, fan.. hon spyr!"

Rätt på vardagsrumsgolvet. Trägolv som tål inte ens att få lite vatten på. Krister som har varit hos oss i helgen hade tagit mä sig nån ny kattmat spm Mitzie hade fått, och tydligen tålde hon inte de. Jag sprang efter en plastbunke och papper och satt och tog upp de  :S fy fan !
+ att mamma inte är hemma, hon kommer hem imöra, och dennis och jag va ensam hemma. Som tur va så fick vi bort de och mamma kommer inte få nå dampryck när hon kommer hem. Om de skulle ha vart en stor fläck på golvet, skulle hon säkert få till de att de va mitt och Dennis fel. åhh.


Nu snart ska jag beställa pizza, har ingen lust att gå ute i mörkret, men antagligen måste jah...

KRAM

Kommentarer
Postat av: FANNY ♥

Gott med pizza, det blir det för mig med ikväll till middag! Söndagsmat typ haha ;)



Ha en fortsatt mysig söndagskväll :) ♥

2009-11-22 @ 17:01:44
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0