Dålig uppdatering.. Jah vet :(

HEJSAN!
Har inte kunnat skriva nånting på bloggen dom här senaste 2 dagarna. I Onsdags så var de konfirmationtion saken, och igår tog jag spruta på kvällen :S

Jag kunde ju egentligen skriva igår men mamma och dennis satt precis breve datorn, så de va störande. Mamma satt och sydde överkast och örngått och Dennis satt och nörda WOW. Direkt när jag kom hem igår gjorde jag chokladbollar till discot, 30st. Men de e inte bara jag som gör, 3 till också.
När jag tog sprutan va de inte så farligt som jag trodde. Det gällde bara att vara så avslappnad som möjligt. Nästan alla får ju ont i armen också, men jag har inte så ont. Lite om jag tar armen uppåt och bakåt. Men jag var skittrött idag. Jag somnade nästan inne i bildsalen x) och så har jag jätteont i nacken, de kan va för att jag gjorde ganska många chokladbollar igår, eller så är de nån biverkning av sprutan :S

Carro va precis här och hämtade saker till discot, jag ska ju va där senare och mina grejer måste ju ändå komma dit. Hon såg lite rolig ut, men några tjejer i klassen skulle klä sig lite udda, och sminka sig udda också x) Och Carro va en av dom, haha. Fast kläderna såg väl bra ut, men sminket såg roligt ut. Dom vill skrämma småbarnen haha.

Nu ska jag duscha, och sen äta middag.
Klockan 8 kommer Sara och hämtar mej. och så ska vi va där till typ halv 12 :s Jag undrar om jag orkar de egentligen? Jag får kämpa x)

TODELOO!

Kommentarer
Postat av: emmaklämma

hihi jag vill mä dit igen !!! :D

2009-11-13 @ 23:38:44
URL: http://kungligtbra.blogg.se/
Postat av: Sofia

Häftig blogg :)

2009-11-14 @ 11:54:06
URL: http://fluwsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0