Datasalen ;D

Det här är första gången jag skriver ett inlägg i bloggen från skolan ;D
Nu så finns de en som jobbar i datasalen, så nu kan man gå dit lite när man vill, de e bra de. Idag så slapp jag No:n för vi satt och planerde vad vi skulle köpa in till discot ;D

Sen efter skolan ska jag och sara gå och köpa allting. Men vi kan ju inte liksom bära på 90 drickor, så karin (mentor) kommer och hämtar oss sen. Så nu blir de storshopping ! fatta va roligt de kommer se ut !x) Två tjejer som köper 90 dricker, och typ 100 godispåsar. Kommer bli sköjj iaf . Tycker vi förtjänar att få lite godis gratis av klassen för vi e sååå snälla och går och köper allt. thihi <3



ps. Nu snart ska jag ha matte och sen så slutar vi, YEAH ! :D


Kommentarer
Postat av: Lill-Helén

Utrolig stilig header du har;)

2009-11-13 @ 13:17:15
URL: http://laresen.blogg.no
Postat av: elin

hoppas ni får det kul på det där discot då ;D

Btw fin blogg !:)

2009-11-13 @ 16:32:16
URL: http://eelinmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0