Fortsättning på städning.

I lördags började jah mä städningen som jag hade i läxa.
Idag så har jag damma, dammsugit, bytt sängkläder och tvättat fönstrerna x)



Golvet blev riktigt fint . Är riktigt stolt att jag hann mä och göra allt.
Carro följde ju mä mig hem också, vi satt upp 2 lappar om Discot våran klass har ordnat för klass 1-6. Men Carro stanna bara till 3.. Hon skulle också hem och städa.




Jag tog spisen i mitt rum sist. Höhö, disktrasan ^^ x)
Jag är nog den enda som har ett rum som har varit ett kök.

Nu sitter jag vid datorn och fryser, även fast jag har mammas tjocka tröja på mig. Den är jävligt skön :D




Sådär ser den ut, den liknar typ dom här nya tröjerna från Gina Tricot.
Men den här är kortare och är från H&M.


Kommentarer
Postat av: Sara

haha, du mena väl putsa fönstren ;) ?

2009-11-12 @ 17:05:21
URL: http://kungenhalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0