Hos Sara ;D

Datorn dampa igår så jag kunde inte skriva nånting. (internet va jättesegt)

Iaf så följde jag och Carro med Sara hem för hon fyllde år.. Grattis en en gång ! Carro glömde presenten hemma, som vi skulle ge till henne. Men när Carros pappa kom och hämta henne så hade han med sig den. Sara fick ett sånt här paket med Avril Lavigne black star, fast en lite mindre. Som de också följde med Body Lotion, och så va de nån annan tub också..



Carro åkte hem väldigt tidigt, så de va inte så roligt... Hon kunde ha stannat längre ;(
Vi åt tårta och chokladbollar senare, mums !

Vid runt kvart över 6 tiden så började jag gå hem, och de va redan kolmörkt. Såg inte var jag gick så jag höll på och halka i lera x) Min dojjer är helt skitiga nu, så jag fick ta dom andra idag. (Dom där fula mamma köpte..)

KRAM !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0