Torsdag..

Ingen bra dag idag...
Var tvungen att göra situps på gympan även fast jag får så j*vla ut i svanskotan, och så måste jag springa beep-test också. Jag orkade inte pressa mej själv nå mycket, jag var inte på humör att springa. + att typ hela 8C kollade på!! Störande säger jag bara.
Och när jag blir varm blir jag alldeles röd i ansiktet, svettas typ ingenting. Men jag blir skiitröd! Och jag ville inte bli så framför alla som kolla heller, skämmer ju ut mej själv... De blev bara 6.4, de va dåligt, iaf om man tänker att jag sprang till 8.0 förra termin. Jag skulle kunna ha sprungit längre, men som sagt. VILLE INTE SKÄMMA UT MEJ! Funderar på att fösöka igen på Måndag, Sandra och Johanna skulle springa då ;P

På hemkunskapen blev våran fiskrätt ganska misslyckad. Den smaka väl gott, men den såg jätteäcklig ut. Tony våran spanska/engelska - lärare kom ner till HK:en också. Han fick äta av vårat, han tyckte om den iaf x) Han åt mest. Fast kan undra om man skulle äta den mä sugrör? x) (Den vart rätt sölig)


Kommentarer
Postat av: sara

jag tkr inte den vart så misslyckad... :p

2009-11-19 @ 22:54:26
URL: http://kungenhalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0