Utvecklingsamtal 3/11

I skolan gjorde vi inget speciellt, vi hade ingen elevens val, och de kommer vi inte ha fram till Jul :) Så vi skulle sluta 13.20, men vi gjorde upp lite mä Bente att vi börjar lite tidigare så man kommer på bussen 13.10. Jobbit schema.. Dom kunde ju göra de lite bättre så man inte behöver vänta i 50 minuter på nästa buss .

Men jag och Carro skulle ändå inte mä bussen. Vi båda hade utvecklingssamtal kl. 14.30, så vi stannade på skolan för de va ju ingen ide att åka hem. Då blr de bara att man skulle komma hem i 20 minuter och sen då bussen ner igen x)
Carro har Karin som mentor, och jag har Christina om ni undra. Vi kan ju inte ha samtal samtidigt ehh ;P Först så gick vi ner i cafeterian som var alldeles tom. Carro ville räkna matte, för hon sa att hon låg lite efter. + att dom har matteprov imöra, de har inte jah! ;D Thihi . Sen så föjlde Carro mej ner på Coop, för jag skulle köpa brö åt mamma. Annars skulle hon inte hinna. Köpte inge godis eller nå till mej själv, men jah ville ha nå och dricka. Köpte Bonaqua, de är typ de ända vattnet som är gott. Päron vart de.





Mamma kom lite tidigare, och då kunde vi börja tidigare också. Samtalet var väl som vanligt. I vissa ämnem i 7:an ville jag ha lite svårare, men nu tycker jah de e ganska bra. Men de e de att ibland hakar dom upp sej på nånting.
Mamma va också dum och berättade om att jag är ljuskänslig. Blir varm och röd om kinderna och de liksom typ pirrar under huden känns de som. Och då tycker jah att dom haka upp sej på de. De är ju som värst på hemkunskapen när de e sånna här starka stora lampor och vi är där inne i 2 timmar, men jah menar? va ska dom göra åt de? Ska de va kolmörkt i rummet så jag ska må bra?? x) nää, men Christina skulle fråga maud om de e okej att jag kan gå ut ibland och ta en paus. Men jag tycker bara de va dumt att ta upp de...
Annars va de väl som vanligt, man gick igenom alla ämnerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0