12 timmars sömn, skönt !x)

Vi vakna klockan 13.45 x)
Vi sov i typ 12 timmar! De e sjukt..
Blev jätteförvånad när jah kollade på klockan. Vi gick upp och åt frukost och en muffins till efterrätt x) Sen hann vi inte gö nå mycket för att Sara skulle till hennes kusin Josse.
Så jag fick skjuts ut till vägen och så gick jah hem.

Mamma tyckte de va konstigt att vi inte hade äntit nå mycket godis och sånt men de är väl ändå bra. Jag va ändå inte på nå jättestort "godishumör" de tror jah inte Sara va heller.

Nu sitter jah hemma och har tråkigt, är väldigt trött också, konstigt nog. De borde man ju inte va när man har sovit 12 timmar !? Jag är som piggast när jah har fått sova 9-10 timmar. Inte för mycket och inte för lite. Åhh, vet inte vad jah ska hitta på ikväll?
De är "The Omen" på tv400, men den har jag sätt förut och jah vet inte om jag vill se den.. Vet inte om jah orkar sitta vid datorn heller.. Då somnar jah väl på tagentbordet x)



ps. Gjorde en ny liten "kram-symbol" nyss, tyckte den vart fin :D^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0