Dagens Frukost! 24/10

Idag vaknade jag 10.30, låg och kolla på tv lite i sängen och sen gick jah upp och åt frukost.



De blev en ostmacka i mikron och en mandarin till efterrätt x)
Jag är galen i manadriner!! Skulle kunna äta hur många som helst.

Jag vet inte vad jag ska hitta på idag ?? Kanske ringa Carro, inte på humör att dryga hemma hela dan. Konstigt nog så är jag på de humöret ibland, bara tare lugnt hemma och inte gå nånting.
Men innan jag slår Carro en pling så ska jah kolla på gitarrer på
blocket.se. Mamma har sagt att jag får ta ut pengar från banken om jag vill köpa gitarr innan Jul. Hoppas att jah hittar nån !

KRAM // emma

Kommentarer
Postat av: Johanna - foto

Sv: Tack så mycket :)

2009-10-24 @ 13:41:50
URL: http://jbrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0