Fanta och lite sköjj ! <3

Vi slutade lite senare. Gick till Coop och Köpte Fanta :D
Eller jah, Carro köpte MER. Sara hade inga pengar mä sig, så hon fick låna av mej.




Kolla vilka coola fanta-flaskor jag hittade på google.
Sånna borde dom sälja i sverge också för typ en femma :D hah


Sen så satt vi på bibblan, vet inte varför men vi var för jävla flamsiga. Vi satt typ i ett stort tält mä kuddar och sånt inne på barnavdelningen. Vi skratta en massa och flera gånger sprutade jag nästan fanta !!
Sara försökte komma upp på ett litet hus och åka nerför taket, men de stog en massa människor utanför som kunde se, så hon vågade inte. x) Men sen så gjorde hon det, det var ju typ inte som en lång rutschbana men det såg roligt ut.


Carro fick ett litet skrattanfall ^^ <33



Sara <33



Där vi satt, (tagen från soffan). Huset till Höger ---->



Miinistolar x)
Det kändes jättekonstigt att sitta på dom, typ som när man är ute i skogen och man måste pissa och huka ner, haha.


Jag slår vad om att hela biblioteket hörde oss, men skitsamma.
För jag hade en konstig känsla av att alla stirra på oss när vi gick för att gå till bussen x)
Men de kanske bara var jag .. haha <3

TODELOO
 

Kommentarer
Postat av: Emmelist

hihi vilka coola flaskor :D

2009-10-08 @ 15:23:21
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha, gud va vi va flamsiga XD <33

2009-10-09 @ 18:34:21
URL: http://kungenhalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0