FUN DAY WITH SARA <33

Dagen började med att jag väcktes 2 gånger av att jag fick sms. Gu va sur jah blev.

Satt på tv:en vid typ 10.45 och så prata jah mä Sara i telefon ett tag. Skulle va mä henne.
Gick ner och gjorde frukost och duscha
När klockan var 12.20 börja jag gå till Sara. Jävla tråkigt väder,, molningt. När jag kom till Sara så spelade vi Guitar hero, har blivit mycket bättre (stolt) . haha !

Hade mä mej kameran, tog litte kort:


Sara ^^ <3


Gullkatten Curry <3



Saras fina rum. Hennes morfar tror jah de va, har bytt hennes fönster. Så vi kunde inte vara där inne x)
Eller om man vill bli skitig om fötterna så, en eget val ;P



En av hennes affisher, och jag håller verkligen mä <3


Efter jag tog det här kortet ovanför, sluta min kamera att fungera.. De gick inte att trycka på knapparna eller nånting, Bliden svartnade, men de stog fortfarande att den va på?? Linsen var fortfarande ute och den ville inte åka in heller .
Så jag fick bara vänta och se om det skulle hända nåt.

Sen gick vi och bakade muffins. Dom blev skitgoda :D
Kollade på Lilo & Stitch sen x) Väldigt länge sen jag såg den.


Senare när jag kom hem så satt jag i laddaren ett tag i kameran och sen funka den. Så de va ju bra, ville absolut inte att den skulle vara paj, min kamera på mobilen suger. Bara 2 megapixel. Jag skulle vilja ha en sån här stor klumpig systemkamera. Den må va klumpig, men den tar jävligt bra bilder :D <3


Kommentarer
Postat av: Sara

2009-10-05 @ 19:55:41
URL: http://kungenhalvarsson.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, emma.. de va min farfar XD <333

2009-10-05 @ 19:56:20
URL: http://kungenhalvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0