Home sweet Home

Har kommit på att jag aldrig har visat en bild på mitt hus, asså för typ er som läser och jag inte känner;P
Bor i ett rött (Ganska stort) hus, och vi har 2 förråd utanför, en gäststuga och ett hus som vi kallar för "snickarverkstan". Mamma håller på och fixar mycket i vårt hus, om hon typ målar nå dörrar så gör hon de nere i snickarverkstan. Vi har en massa flyttlåder som liggar kvar där sen vi flytta hit också. Men antagligen så e de inte nå viktiga saker x)



HOME SWEET HOME <3


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: haha nej det är bara tänka att alla andra råkar vara lite korta ;) hihi men förut hindrade min längd mig att använda klackskor för ja ville inte vara hur lång som helst men nu så kör ja med klack nästan hela tiden



love

2009-10-10 @ 16:01:03
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: EmmmIzzz

fint hus:)

2009-10-11 @ 17:36:27
URL: http://emmmizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0