Idol !



- Tycker ni att nån va jättebra idag?
- De tycker inte jah..


Erik och Tove är fortfarande mina favoriter men jag tycker inte att nån av alla nio stod riktigt ut idag. Några va ju liksom ganska bra, men ingen va solklar idolvinnare. (Min åsikt) Men de finns ju fortfarande mycket tid att växa under dom kommande veckorna men ändå.
Undrar va de blir får tema nästa vecka? Skulle vilja att de va filmtema, att dom sjunger lite låtar från dom allra kändaste filmerna.
Tycker dom va lite hård på Tove ikväll, hon va ändå en av dom som var bäst. Såå vadå? Rock kanske inte är hennes grej men hon gjorde de ganska bra.

Dom 2 som skulle vara kvar i duellen tyckte jah skulle va nicklas och reza. Och att Nicklas skulle åka hem, och de hade jah iaf rätt i. De va konstigt att Eddie var i duellen, för han va bra tycker jah, ibland så är svenska folket konstiga. Eller jah, då kanske jag också e lite konstig för jah röstar aldrig x)
Litar på att andra ska fixa de åt mej =D


Kommentarer
Postat av: Heidi

SV: Gomorron tjejen. Jag mår bara bra. Har ätit frikost och ska snart ner till gymmet för att köra ett hårt pass Bodypump. Sen blir det iväg ovh träffa mammsen min för lite shopping. Vad händer hos dig idag?



2009-10-24 @ 08:54:07
URL: http://mizzpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0