Igår.

Glömde säga att jag va mä Carro igår efter skolan också.
Vi fika lite hos henne och spela guitar hero. Carro har World Tour och Sara, Ledgens of Rock. Jag är så van att spela hos sara och på hennes mindre gitarrer. De va jättekonstigt att spela hos Carro.
Visst är World Tour mycket bättre, men ändå. Kommer ta ett tag innan jah blir van.


Innan jag fick skjuts hem så var jag och Carro ute mä Brolle. (deras gulliga hund) jag tror de va en svensk lapphund mä jääättemycke päls. Brolle tyckte va jätteskönt ute säkert, de såg iaf ut så x)
Han fick nå ryck i slutet och sprang runt i en ring runt Carro samtidigt som man lät arg och fläsade. De såg skiitroligt ut ! haha.


Fiincarro på bild ^^ inte för att man ser så mycket på den hära.

KRAM // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0