INLÄGG NR 100!!

Nu har jag skrivit 100 inlägg!! haha, gu va snabbt de har gått. Har inte ens bloggat i 3 månader än ,snart tror jah x)

Kollade på topshop.com för en stund sen, dom har såå jävla snygg skor. Dåligt är att sidan är på engelska och jag tror man betalar i dollar eller euro. Så de gick inte hellar att kopiera bilder. Men gå in på den
HÄR hemsidan så kommer ni till deras "skosida" eller vad man ska säga.
Skorna är jättedyra, men jag är KÄR! Dom har skyhöga klacker men de spelar väl ingen roll :D haha <3


Men nu ni, nu hitta jag bilder på skorna på google ist. Här är 2 av skorna som va coola ^^



Finns många fler på hemsidan, så checka in den  <3
TOODELO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0