kl. 04.00 25/10

Vi sov i Saras säng, de e nästan en dubbelsäng så de går. Typ 120 cm eller nå.

Men när klockan va runt 4 på natten så vakna jag av att jag låg mä halva röva utanför, med Saras knä i höften och hand i ansiktet x) Försökte få bort handen ur facet, och till slut gick de .
Till slut va jah så klarvaken att jah nästan villa gå upp. Gick försiktigt upp för att kolla va klockan va, men hittade inte mobilen. och då såklart flyttar Sara sej så de fanns mer plats.
La mej igen, och då kom jah på att Sara hade sin mobil i fönstret, de va då jah såg att klockan va 4. Sen efter en stund flyttar hon tillbaka till att sitt knä typ i min rygg. DÅ FICK DE FAN VARA NOG !!

Jag gick upp, tog täcket och kudden. Höll nästan på att gå in i ett bord i mörkret. Gick till Soffan för att känna om Curry (Saras katt) låg där. De gjorde han. Flyttade lite på Curry och la mej där ist. Somna på en gång. Men jag hade säkert varit vaken ett bra tag. Kanske en 30-60 minuter x)




DEN HÄR FLICKAN ÄR JOBBIG I SÖMNEN!!^^<3

KRAM !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0