klumpiga jah..

Idag så blev de inge Carro efter skolan. De blir imöra, e ju nästan bättre de. För då slutar vi 14.00 ;D

Vid typ 9.30 så gick vi på baksidan av skolan och in genom "huvudingången" där. Och de så himla kallt ute så jag typ småsprang uppför trappstegen. Och där framför dörren är de som ett fyrkantigt galler, och där va de skithalt.
Ena sekunden är jag uppe, och sen smäller man i med ena armen skithårt i gallret.

De va bara Sara, Carro och Idil där då så ingen såg, fan va dumt de måste ha sett. Men jah brydde mej inte riktigt om de då. I just de ögonblicket tyckte jah att liksom "de gick bra,de gick bra" men sen när vi gick in i cafeterian så gjorde de skitont i handen och hela armen skaka.
Jag höll tillbaka tårarna, med ett leende för de va så mycket folk där. Vill inte precis börja gråta där framför alla, dom vet ju inte om något har hänt. " va inte hon glá nyss=?" skulle dom väl tänka.
Jag och Sandra gick till skolsyster, och jah fick bandage. Fast egentligen va de onödigt för de gjorde inte så himla ont längre. Har inte på mej de nu jah.


I handen har jag fortfarande 3 sträck från gallret, som typ är blåmärken :S ser lite konstigt ut :S

KRAM // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0