Lördag..

Har varit en väldigt tråkig dag idag..
Ville absolut inte gå upp i morse, va så himla trött. Men jag var tvungen att kravla mej upp ur sängen när klockan va halv 12. Då, när jag inte äns hade ätit frukost kom mamma in och sa att jag skulle kratta upp löv ute.

Gu, va tråkigt. En av sakerna jag avskyr. Kratta.. usch:S
Dennis (brorsan) började kratta först, och sen gick jag och tog upp högarna.



Sen satt jag mej vid datorn och satt där ett tag.
Så gick jag fram och tillbaka mellan datorn och att inte göra nånting typ fram middan.
Konstigt nog beställde vi pizza, vi brukar aldrig köpa pizza så jag visste att de va nå lurt på gång.
De va faktiskt mammas kille, krister som är här i helgen som bjöd. Vi delade på en Familjepizza.

Sen efter maten. Letade jag på google, efter någon jag kunde rita av.
Och då kom jag på en sak x)



Är det bara jag som tycker att dom är jättelik varandra??

1. Amanda, som har varit mä i "Mean Girls" och "Mama Mia".
2. Dakota, som har varit mä i "Hide and Seek" och "Världarnas Krig".

Det är en viss skillnad på åldern men ändå, dom ser typ ut och vara syskon eller nåt.




Aaa, men i alla fall. Jag hittade en att rita av och jag ska lägga upp bilden på den i nästa inlägg, det blir så mycket på samma gång annars.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0