Bra dag dehär :D 20/9-09

Hej, har varit mää mina flikkor idag då :D Sara och Carro<3

Carro kom till mej vid typ halv 3 och sen så gick vi till Sara, där kollade vi på snövit. Haha, gu va länge sen jag såg den, sara och Carro kunde den ju typ utantill x)

Iaf, idag så åkte pappa hem vid 11 tin :'(.
Han brumma iväg i den här bilen.
l
l
l
l
V


Frän tycker jag att den är ;P


När pappa åkte hem blev Mitzie jätteglad för hon tycker inte om han x)
Hon låg och va lycklig på stentrappan när hon såg att han var borta.






Igår åkte mamma och pappa och hämta mina kläder som vi hade beställt från ellos.
Det var en tröja jag älskade :D Den va skitskön och hde typ knappar uppe vid halsen.




Ellos- 99kr = BILLIGT!!



Heejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0