Forts. Fredag (spakväll) <3

Åt Hamburgare till middag, men njöt inte riktigt av de. Skynda mej att äta för sen skulle jah gå till Sara.
Tog på mej mina stövlar med typ 7cm klack, för jag villa öva att gå mär dom.
De vart ganska jobbigt. Plus att jag gick förbi tallåsen skolan där några "hängde" x) Typ Denise, Sanne och några andra smäbarn . Dom liksom riktigt stirrade på mej.
Vet inte varför, kanske för att jag såg så himla lång ut i skorna. Blir typ 185 i dom. Eller stirra dom för dom har inget annat vettigt att göra. Min teori :D


När jag kom till Sara, var Carro redan där. Vi åt äppelpaj och sjöng singstar. Kollade också på Idol, fast de va ganska drygt den här gången. Dom bara visa dom som gick vidare. Clara äger föresten :D de e en annan tjej som e min favorit, För Karolina åkte ju ut. Dumma Jury, fast Clara är bättre.

Sen så hade vi sån här ansiktsmask i ansiktet, som vi hade köpt på dollar. Det var väldigt obehagligt för de liksom typ stelna. Så man kunde inte röra ansiktet, men det gjorde jag ändå för jag skrattade hela tiden. 10 minuter senare tog vi fort de, men de va ganska svårt. De fasta i håre på mej så de stelna litte. whoops
Sen efter de, målade vi naglarna. Jag lyckades få en stor blodröd klick mä nagellavk på fingret så jag blev alldeles röd, för jag han inte få bort de e tid. Så duktig som jag ä x)


Efter de så var vi litte galna och gjorde nån konstig dans X) va litte övertrötta antar jah.
Hade musik på och vi typ bytte kläder hela tiden !




Senare låg vi bara och prata i sängen.
Jag somnade vid typ 01.30 :D

todelo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0