Fredagen som skulle vara mer än bara en tråkig fredag... 11/9-09

Hello.
Har inte varit inne på datorn typ den här veckan, därför har jag inte lagt i nåt på bloggen.. Har inte haft lust liksom. Så jag får ta igen lite nu då :D
Men idag var det skola, (som vanligt då..) Vi hade bild, det ändå som va roligt. Just nu håller vi på med att teckna människor, Sara stod modell förra fredan och idag va Anton modell, fast han satt på en stol så de blev liiite, lite svårare x)
SO hade vi idag också. Vi har börjat på nytt område, politik. USCH. help me!! Guu, det tråkigaste som finns. Nästa vecka på fredag ska vi redovisa inför klassen i grupp, om ett parti. Jag, Sara o Carro har Kristdemokraterna :S

På spansan lärde jag och Carro, Tony några nya ord. Stockholmare vettu, fast de e ju jag också. Men ähh , de gills inte x) Om han ska bo här uppe i Ljusdal för han väl la ta åå prate som en norrlänning vättu sörru x)


KÖRV o PÄRER 


Idag skulle sara och carro egentligen sova över hos mej, för vi skulle typ ha en liten spakväll. Men de gick inte hemma hos mej och Sara vägra ha de hemma hos henne. Så de blir väl nästa helg då. Dumma mamma.

På söndag blir de konfirmation,  Jag, Carro och Sara ska till kyrkan för inskrivning kl. 11.00. orka gå upp, menmen. Är inte så intresserad av religion men man håller ju på och ber och sånt hela tiden, och vet vet? Kanske man får en ny vän. Thihi <3



Nu är klockan 22.03 och jag sitter och fryser vid datorn. (Har jackan på mej) Ska nog kolla lite på ellos.se nu. Har en massa reakoder där nu. Så jag får väl ta och passa på.

Hejsvejs !





(Gillar den där blomman)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0