Har inte bloggat på ett tag... 16/9-09

Hejsan hejsan!

Idag har de varit skola som vanligt. De va mycket prat och typ skrik i skolan idag. Men hade typ ont i huvve hela tiden. Hela tiden när sjuorna kom blev fylldes hela korridoren så man kunde knappt komma förbi.

"När börjer vi?"
"Vaa??
" Jag sa, när börjar vi??
"Vaa??
"Ähh...!"

Haha ^^

Igår stannade jag och Carro på skolan och va på någon "Konst klubb" från 15.00-16.30.
Jag hade ganska roligt för jag började måla på duk och det har jag aldrig gjort förut. Men de verka som att carro hade litte tråkigt, hon typ ångra att vi stanna. Men jag ska nog tillbaka dit och göra klart min tavla nästa tisdag iaf.
Vill du stanna med mej Sara?? ^^

Klockan 18.15 blir de kyrkan ;P Jag tror inte att vi ska va i kyrkan hela tiden för vi har konfirmationgrejen till klockan 21.00. Då blir de väl lite drygt.. Jag, Sara och Carro ska åka mä Carros mamma dit tror jah.


I Måndags beställde jag kläder från ellos, det blev 666kr. buuuu... Djävulens nummer.  Vi hade nå rabatt på 50 % så jag köpte en jag jacka för 500kr och då blev de bara 250. Köpte litte andra grejer också. Hoppas de är på coop imöra så mamma kan hämta sakerna :D



TOODELO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0