Hihi, . 22/9-09

Heeyhey !

Idag va de skola. På svenskan redovisade jag Oliver Twist, det gick ganska bra. men Maggan kollar ju så himla argt på en. Liksom man tror "Gör jag nå fel nu?" åhh så hör man hennes penna som skrapar;P

Nu när jag kom hem så har jag suttit och ändrat desigen på min blogg :D duktig jah är. Är ganska nöjd.

Åhh, så har vi prov på fredag i kemi, fan. Så jag måste träna på de. Hela kapitlet, typ 10 sidor. Och så måste jah fortsätta att jobba med SO:n senare. När vi började 8:an tyckte jag att det inte va så mycket skillnad med läxor och prov från 7:an, men det äre!!

v. 39= Fredag, kemi-prov
v.40= Tisdag, Svenska-prov
v.41= PRAO I EN VECKA (skönt!!)
v.42= Fredag, SO-prov (hemskt)
v.43= Matteprov nån av dagarna !


SER NI VAD JAG MENAR!

Det ända man ska gö nu dom kommande veckorna är att plugga, men det är de att jag orkar inte. Är väldigt slö av mej. Men det går ändå väldigt bra på proven. Har väl bra minne då ;P

Idag på Biologin hade vi Sexualkunskap. Haha, jättesköj :D (asså, jag menar de)
Vi fick kolla på nån dum film idag, men den var ändå rolig på nåt sätt. "Tecknad Porrfilm" som joppe kallade den.
Jag tycker vi kan ha biologi längre än 50 minuter, precis alla våra andra lektioner är 1 timme så varför kan inte biologin vara de också??



Men iaf, nog mä skolan.
Pappa var ju hos oss i helgen, han åkte hem på morgonen på söndan. Och sen efter ett tag, efter han hade kommit hem så fick Tigris kattungar!! Vi visste inte ens att hon skulle få ungar. Det var ju inte alls länge sen hon fick ungar sist. De var ju bara typ 5 månader sen.
Tigris fick 4 helsvarta ungar .. aww. jag vill de dom!! men det dröjer nog tills höstlovet innan jag åker till pappa. Men jag vill så gärna se dom!!! åhh!


Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0