Komfiramation 13/9-09

Tjabba :D


Idag började jag dagen med att bli väckt av en häst som höll på och gnägga utanför ungefär 07.45 på morgon. Snacka om att jag fick damp, sen så kom Mitzie och Jama efter mat för hon upptäckte att jag var vaken. Och sen gav jag upp med att försöka somna om, för jag hade blivit för pigg. Jag hade ändå klockan på 09.15 för att kl. 11 skulle jah, Sara och Carro vara i kyrkan för "Söndagsgudstjänst".
Som jag har skrivit tidigare så var det inskrivning, och det var ganska drygt.

Efter vi hade varit i kyrkan så gick vi till nåt annat hus vid typ musikskolan, där fick vi fika. gött ;p men bara för att de är gott sitter man ju inte och glufsar i sej. Nöjde mej med en liten chokladboll jah.
Sen senare ropade dom upp ens namn och man skulle gå och få en bibel, och det kändes så dumt att gå upp och hämta biblen. Alla liksom stirra på en, och plus att dom inte utala mitt efternamn rätt. Asså de e inte så svårt som de verkar?? !!



Våran snygga bibel vi fick, har den äkta guld i sidorna?? "Nää, dom har inte råd mä de" (Carros åsikt)   x)


När jag kom hem vid typ halv 2 så kolla jag lite på tv, sen så läste jag igen SO:boken , sid 53-63 för vi har prov på de om ett tag :S sen satte jag mej vid datorn och fortsatte att jobba med SO:n. drygt.





Mitt kuddfodral som jag gjorde klart på syslöjden för några dagar sen, ska lämna in den igen imöra för läraren ska sätta betyg på den. Förväntar nej inte ett Mvg men kanske ett litet vg?? :D
(Kom på att jag hade skrivit att jag kanske skulle ladda upp en bild på den)


Hare Gött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0