Lördag 26/9-09

Vi vakna vid 12 och åt frukost en stund senare.

Spela sen guitar hero en massa. Har faktist blivit bättre . haha x) Klarade 91% på medium, den ni!
Carro åkte hem vid 3. Då kollade jag och Sara på Tonårsliv med Lindsay Lohan.




(Va väldigt länge sen jag såg den)

Sen så gick jag hem, ville egentligen inte gå i mina stövlar för man fick ganska ont i fötterna.
Men det gick mycket bättre på väg hem.
Så dum som jag är så glömde jag min kamera hemma så jag har inte några bilder från den här kvällen. men Sara knäppte lite bilder så kanske hon kan skicka några till mej, så ladder jag upp dom.

Eller så kan ni gå in på 
www.kungenhalvarsson.blogg.se  , för jag tror sara kommer skriva ett inlägg och ladda upp bilder.
Nu ska jag rita lite , så..

Vi HÖRS <3
Älsker alla som läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0