Måndag... 7/9-09

Jadu.. I helgen var jag och hälsa på pappa i Stockholm. Man hinner inte göra så mycket på en helg, menmen .
Karina , min faster var också där. Åkte mä henne till Huddige bara för att ha någonting att göra, kolla lite i affärer. Men tänkte inte köpa något, för jag ska spara mina pengar:D
Kom iaf hem igår vid halv 10 tin.

Idag i skolan har vi haft idrott. Orientering inne i gympasalen. Ojj va svårt x)
Sen på syslöjden gjorde jag klart mitt kuddfodral. De vart snyggt tycker jah. Kanske laddar upp en bild på den.

Annars har det inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Har inte kunnat skrive när jag va i Stockholm, för pappa har ingen dator (stenåldersmänniska). Men jag har typ börjat bli sjuk, har skitont i halsen och mina halsmandlar e svullna. vet inte va de kan va ehh?? Ska kanske åka till sjukhuse imöra.


TOODELO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0