Packning :D 28/9-09

Idag har de varit en ganska tråkig dag.. En måndag kan ju knappast vara rolig nu när jag tänker efter x)

Vi hade orientering på gympan, Vi gjorde klart de iaf. På syslöjden gjorde jag ingenting, kolla bara i tidningar fgör jag vet inte vad jag ska göra för nåt. Jag villa göra en skjorta, typ som den här:



Men jag hittade inge bra mönster. suck..
Vi hade Karin på matten, fy fan va hon är jobbig. Varför måsta pajen vara borta på orientering?? Om han ska vara borta kunde vi ha fått håltimme istället för Karin!!
Svenskan var inte nå vidare bra heller, tant...
När vi sluta såg jag Pajen och fråga vad jag fick på Kemiprovet. 61/63 !! yippie ! :D

Efter skolan gick jag och köpte chips och dricka till Sturms imöra;P det blev passionsoda och saure cream& onion.
Så vi får väl se om de kan hålla sig kvar i påsen ikväll då. Alltid när jag har godis hemma eller nått annat gott får jag nått jävla sug. "Måste ha godis, måste ha godis" haha x)


Nu e jah hemma och ska packa snart, vet inte vad jag ska ha för väska??
Och smartosara glömde lappen med sakerna vi skulle ha mä oss, fast det går väl ändå antar jah.
Längtar till imöra <3 Vill höra Anna-Stinas spökhistorier (det spökar i hennes hus). Gu va skrämd jag och sara vart förra året x) <3

Todelo.


ps. Kommer antagligen inte kunna lägga in nånting på två dagar nu. Men jag ska se till att ta en massa kort och lägga in nån dag efter. <3 pöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallåå! Kul att du vill vara med i min veckansblogg.

Allt bra med dig?

2009-09-28 @ 16:58:37
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0