Satt och rita. 27/9-09

Jaa du, idag är det Söndag. Fan, skola igen imöra !;'(

Men det kommer inte va nå mycke skola för mej den här veckan :D Imöra är det vanlig skoldag. Sen på tisdag ska jag och Sara övernatta på sturmsgården med kamratstödjarna, så då är vi lediga tisdag-onsdag. På torsdag har vi bara några lektioner på morgonen sen ska vi orientera i Storhaga.
Och på fredag vanlig skoldag igen. Så två dagar. Får se om jag klarar de. Jag vill veta vad jag fick på kemiprovet.

Idag har jag inte gjort nå speciellt. Sprungit typ fram och tillbaka mellan Tv:en och datorn x)

Satt igår och rita.
Såhär blev de:



Det ska vara Ashley Tisdale, men det vart inte så likt..


Satt och ritade idag också, men ska ändra litte på den. Ögonen ser jättekonstiga ut. och så laddar jag upp den bilden senare ;P

Todelo <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju förfan grym!

2009-10-03 @ 14:08:27
URL: http://idajpsephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0