Skoola.. 17/9-09

Tjabba!!

Idag hade vi orientering på idrotten... KUL.. not!!
Jag, Sara, Carro och johanna höll på åhh orientera runt på Ljusdal. Pinsamt och gå/springa precis vid vägen:S
Iaf så var det skitakallt, blåste jättemycket. Men vi var duktiga tycker jah. Vi tog,.. öhm. Jag tror de va 13 kontroller x)
Sen så va de lunch, och hemkunskap direkt efter. Dåligt ställe åhh ha de på. men , jaja. Vi gjorde Chilli com carne. Jag laga mat mä Carro, hon gjorde chilli con carne och jag koka risen och duka. De blev J*vligt gott :D Brukar egentligen inte tycka om de.


Igår hade vi Konfirmation i kyrkan då. Först va vi i kyrkan i typ 45 minuter eller nå, sen så gick vi till församlingsgården tror jag att de hette. Där lekte vi typ bara, de va faktiskt roligt, konstigt nog. De e bra att vi bara är tjejer, men mer än hälften känner jag inte. men jag vet iaf typ vem alla är.

Men som vanligt finns de alltid något dåligt. .. I de stora rummet vi var i på församlingsgården i typ 2 timmar har sånna här jättestora lampor som lyser väldigt starkt. Och jag är känslig på ljus så jag blir alldeles röd på kinderna. åhh!! Och antagligen kommer vi att vara där varje gång. Fan!! Jag ser ju så jävla dum ut, folk tror väl liksom "Guu, va röd hon är i ansiktet, så jobbigt är dehär ju inte. De e ju inte som vi håller på åhh springer eller nå..."
Men i alla fall, nu släpper vi de.. På församlingsgården gjorde vi litte grejer. en av sakerna var ett vi delades upp i par och vi skulle sitta och rita av varandra med tuschpennor, och använda fel hand. Så de blev vänster för mej.. och jah.. den blev inte så fiin ehh x) ;P


Puss hej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0