Det går inte bra..

Sitter i Biblioteket nu, vi har inte nästa match förren kl. 12.00.

Det går absolut inge bra! Den började med att jag glömde tröjan hemma, då fick Karin åka hem till sig och hämta en vit t-shirt som jag kunde låna. Hon sa "Den kanske är lite stor", men nej då.. Den sitter hur tajt som helst. Så jag har bara varit målvakt, och det går väl ganska bra, men vi har förlorat dom två matcherna vi har spelat.

0-4
0-2

Jag vet, vi blir utklassade. Men till mitt försvar fick jag jävligt mycket bollar mot mål.

Antagligen blir det nog inga feler inlägg förren nästa vecka, om det inte funkar att mobilblogga. Om det går blir det nog väldigt korta inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0