Fredag 23/4

Dagen började inte så bra, skulle ta bussen 8.20 och försov mig till 07.59. Det var bara att dra på sig kläderna och sticka till bussen, packade ner ett äpple för jag var egentligen skithungrig. Plus att jag var skithes på morgonen när jag vaknade, skitkul! Det är så drygt att man måste sitta och dryga i skolan sen, för att vi börjar 09.30.

Första lektionen hade jag och Carro Spanska. Tony tyckte att det var så fint väder ute så vi hade lektion ute istället, vi gick runt på "köpingen" och letade efter saker vi inte visste vad det heter på spanska, som vi sen skrev ner. Jag tror att det såg en aning dumt ut men, ähh!
Vi fick sluta lite tidigare också, så när vi var tillbaka till skolan gick vi ut igen och jag knäppte lite kort. Det blir så tråkigt när det bara är en massa text på bloggen, men det ska det ändras på! Carro hade med sig sina såpbubblor så jag knäppte lite kort på dom.



En jättegullig bild på Carro!

Efter lunch så hade vi Bild, fick reda på att jag inte kunde låna systemkamera idag för att den inte hade blivit inlämnad av den som hade den innan. Så jag måste vänta till nästa vecka =(


Sara och Carro när vi väntade på bussen hem.^^
Dom skrattar åt ett roligt kort som Sara tog på Carro under Bildlektionen, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0