Onsdag 28/4

Idag så har det väl inte hänt så mycket. På morgonen hade vi studietid, då jobbade jag med Biologifrågorna och fick iaf någonting gjort. På NO:n så bestämde vi när vi skulle ha prov i Optik, blir onsdagen v.19. På SO:n bestämde vi också när vi ska ha prov och det blev på tisdagen samma vecka.
Det blir alltså ännu en jobbig vecka, plus att jag kanske har matte-nationella den veckan också! Fick reda på vad jag fick på spanskaprovet idag efter lunchen. Trodde verkligen att jag hade sabbat min enda chans att lyckas med MVG i spanska till sommaren men tydligen fick jag 98/100? Jätteglad, men förvånad?

Vi fick sluta lite tidigare av Tony, runt 13.40, så jag och Carro gick till bibblan. Jag lämnade en bok och sen satt vi bara och vänta på bussen. Men sen så får Carro skjuts av sin mamma, så jag satt alldeles ensam på bussen... Inte ens Stina eller Nora var där?
Stackars lilla mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0