Övernattning fre-lör

Just nu är klockan 20.50 och det är Lördag. Tidigare idag så skrev jag lite om vad som hände under skoldagen igår men sen har jag inte orkat skriva om övernattningen på skolan. Men nu så ska jag sa och göra det:

När jag kom hem från skolan gick jag direkt och duschade, fixade madrassen, packa och åt middag. Sen när klockan var 18.05 så kom Sara och hamtade mig, det vart lite fullt i bilen med alla grejerna, det var ju både mina, Saras och Carros saker ihoppressat där bak. Först så åkte vi till Dollar§Store och köpte godis, chips och dricka, tillsammans blev allt mitt 45 kr.
Det vart bara att några av oss tjejer sov över, så det blev en tjejkväll istället! Det började med att vi gjorde kladdkaka och sverigekaka, som vi sen satt och mumsa på när vi kollade på talang 2010.


Den här bilden tycker jag är rolig, Carro ser ut som typ en sån där kvinna från kina... geisha? Kallas dom det? Ja, jag vet, det är en godissort.


Gulliga Johanna, "Hon leker Johanna på bordet"!


Idil hoppa in i bilden i sista sekunden med ett stort leende! =)

Sen på kvällen häde det mycket saker, det blev mycket singstar-sjungande och några störande oinbjudna gäster utanför skolan. Jag tror dom kan ha sett en stund när vi höll på och sjunga och dansa genom fönstret men skitsamma. Det tog ett bra tag för dom att försvinna iaf.
Linda och Karin hade parkerat sina bilar där dom "oinbjudna" var, och dom började bli lite oroliga att det skulle hända någonting med bilarna. Så dom gick ut, sa "Hej" till dom, satt sig i bilden och åkte iväg och sen parkerade på andra sidan. Så dom där andra kommer nog tro att våra mentorer stack! (ska inte nämna några namn).


Johanna och Carro som hiphoppar till "My Cool" ! Fett grymma! <3

Linda och Karin gick och la sig tidigt, men istället så kollade Jag, Sara, Carro och Johanna (tänk att det bara var vi som sov där av alla i klassen!) på "I taket lyser stjärnorna". Hade aldrig sett den förut. När klockan var ungefär 2-3 så började vi spela EyeToy, då fick vi verkligen upp värmen!
Vi kollade en liten stund på "Edward Sciccerhands" (stavning?), men vi insåg att vi var alldeles för trötta, och gick och la oss istället. Klockan hadenå blivit ungefär halv 5.



Klockan 9 vaknade vi av att Linda och Karin kom och väckte oss, gud va varmt det var i rummet då! Man låg och stektes, jag var typ först upp för jag stådde inte ut av värmen!
Till frukost åt vi rester av kladdkakan och sverigekakan, god frukost.

Var hemma klockan 10.15 någonting.
Det var verkligen skitroligt, vi måste ha tjejkväll nån mer gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du se en blogg om tv?

Besök då min blogg.

2010-04-24 @ 21:35:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Linn-lay

ser ut som ni verkligen hadded det skoj :D

hoppas du får en fin lördagskväll :D

2010-04-24 @ 21:37:11
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: PHOTONERDEN

sv: Tack så mkt!

2010-04-25 @ 10:54:02
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0