Söndag 18/4


Bilden är tagen igår när jag kom hem från Sara, men då kunde jag inte ladda upp den för att internet dampade. Man kan fortfarande se lite förstörda lockar.

Idag har det inte hänt mycket, har suttit och jobbat med SO-frågorna typ hela dagen. Tycker ändå att jag inte har fått någonting gjort, det kan bero på att jag gick upp 13.20... Höh, fy på mig. Man får ju en jättefin kommentar från brorsan på morgonen också:

"Åhh, som om du har sovit enda tills nu? Du har bara legat där för att du inte vill kratta."

Jag visste inte ens om att vi skulle kratta? Och mamma har inte sagt någonting under dagen heller, så... Hur fan ska jag kunna låtsassova för att slippa någonting jag inte visste att jag skulle göra? x)



Kommentarer
Postat av: evelina

okej :D

2010-04-19 @ 18:31:17
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Vilken fin bild :)

2010-04-22 @ 17:42:09
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0