Stockholm, fredag

FREDAG, 2/4

Jag vaknade klockan 09.30, eller vaknade och vaknade, jag blev väckt. Sen klockan halv 12 kollade jag lite på Wall:e, det var väl sådär, jag tycker inte direkt om Pixars animerade filmer direkt. Har svårt att sitta still, några jag faktiskt tycker är bra är väl... Hitta nemo, Shrek och Monsters Inc! :)

Sen åkte vi till Willys för att köpa lite påskmat och mamma hade fått pengar att köpa ännu mera godis utav mormor, mormor ville ge oss vart sitt påskägg.



Tog lite kort på vägen också :




Inte så roliga kort men, det är svårt att ta kort från bilen säger jag till mitt försvar! :)

På kvällen kollade jag på talang 2010 och vräkte i mig godis. Läste lite ur boken "Faking 19" också.



Föresten, vet ni att man kan köpa ett godis nu som ser ut som hjärnor! Dom var goda, men man blir allvarligt lite äcklad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0