Stockholm om 1 vecka!

Gud va jag längtar tills nästa torsdag! Då åker jag, Sara och resten av kamratstödjarna till Stockholm för att gå på FRIENDSGALAN på Skansen och så blir det ju självklart shopping.
Jag och Sara fick reda på lite mer om Stockholmsresan idag. Bussen går från skolan 05.00 på morgonen, vi kommer vara på Skansen från 09.00-14.15 och shoppa mellan 14.30-18.00. Tycker vi skulle ha mer tid att gå i affärer men det stänger ju vid 6. Ska bli skitroligt iaf.
Då när vi ska shoppa, ska jag försöka hitta en examensklänning, ny bikini och pumps. Det är vad jag har planerat, men det blir nog lite fler grejer också!

Här är två bilder från förra året, men då var det Carro som var med:




Bilderna är inte så värst bra, dom är tagna med min 2-mpix mobil. Den här gången ska jag ha med kameran iaf.



Kommentarer
Postat av: fridaheterhon

härligt att du ville vara med! :D

2010-04-30 @ 17:29:24
URL: http://fridaheterhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0