Became a long day

   Som sagt var jag i Gävle idag, satt på tåget klockan 10.

   

   Vad är jag inne på då?
   I väskan hade jag en Brejk, men åt inte den på vägen dit. Satt typ bara och läste, lyssnade på lite musik på youtube också.
   Gick först till Gina Tricot, dom hade lite rea, men tydligen tror dom att alla har storlek XS. Nämen, de bästa storlekarna var antagligen urplockade. Köpte iaf ett par ganska ljusblåa jeans där, gillade en tröja också men ville kolla runt lite mer innan jag köpte den. På H&M hade dom tydligen inte fått i höstjackan som jag såg på deras hemsida, så jag får beställa den istället.

   
   "Gallerian Nian"

   Var inne på hur många affärer som helst, behövde fördriva lite tid tills klockan 4. Hittade en snygg halsduk som jag kan börja använda senare för bara 30 kr, plus att den var asskön och mjuk!

   
   Det var några som spelade cool musik ute på torget, vet inte vad jag ska kalla instrumenten. Dom spelade med sånt som såg ut som typ bambu.

   

   Satt och åt glass, orkade inte ta kort på glassen. Eller ville inte, rättare sagt. Satt ganska mycket folk där, ville liksom inte ta upp kameran och ta kort på glassen! Ser en aning dumt ut, så den här bilden är från lite efteråt.
   Ser ni att det är Vero Moda där på sidan av bilden? Där brukar det alltid vara bra rea, men nu fanns det absolut ingenting..

   Hittade typ ingenting, det vart bara dom sakerna som jag har nämt. Innan jag gick tillbaka till stationen stannade jag för att köpa en liten korg (eller vad man ska kalla det?) med hallon. Så himla smarright med färsta hallon! Klämde i mig alla på vägen hem.

  

   Nu har jag jätteont i benen, man mår inte bra utav att gå runt i affärer i 4,5 timmar. Haha, det är inte bra att inte ha gått på toa på nio timmar heller! x)

   ps. Kan lägga upp bild på de jag har köpt senare, men orkar inte ka kort på när jag har det på mig. Isf blir det en annan dag.

Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Hejj kan du måla en porträtt av mej ? ;D

2010-08-12 @ 20:47:30
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

okej, gud vad bra ;)

[email protected]

2010-08-12 @ 20:51:19
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0