Happy B-Day Grandmá!

   Nu på kvällen har jag varit borta hos mormor (100 m härifrån), hon fyllde år idag. Hon hade sagt till oss att hon absolut inte ville ha några presenter, så jag köpte inga den här gången. Hon sa samma sak förra året, men då köpte jag ändå.

   
   Det vart två budapestbakelser och en massa annat smarrigt.

   
   Jag fick den lilla rosen! Mamma gav den först till mormor, men sen skyffla hon över den på min tallrik! ^^

   

   Hon hade köpt en massa godis också, men kunde verkligen inte klämma i mig någonting. Vart några smågodisar. Precis som förra året så sa mormor "Allt som blir över tar ni med er hem!". Så nu har vi en massa godis, två stora chokladbollar från finess och en hel budapestbakelse hemma!



Kommentarer
Postat av: Misha

SV: visst var dom! :D

2010-08-11 @ 22:13:00
URL: http://mishaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0