I'm so sick!

   Usch, jag gillar inte att vara sjuk. Ganska dumt att skiva egentligen, vem tycker det? Vaknade i morse och var verkligen jättehes, tänkte då redan att jag hade feber. Men hade inte tid att ta tempen. Senare i skolan gick jag ner till skolsyster, hade lite feber. Brukar nästan aldrig ha feber, eller när jag har det så blir jag ändå inte så varm.

  Tänk att jag igår tog den här bilden, då kände jag mig någelunda frisk. Hade ont i halsen och nös hela tiden, men snörvlade inte så förjävligt som jag gör nu.

   
   Och nu har jag håret upp i en tofs, svullen om läpparna för att jag andas ut så varm luft och har på mig en tjocktröja.
   
   

      GREAT!

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Krya på dig din stackare! ^^

2010-08-28 @ 00:30:25
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0