Is she going to make it?

Var beredd på mycket tider.

Kommer Emma att klara att lämna böckerna på bibloteket, köpa godis på Coop och sen hinna gå till Parfymshopen och försöka hitta en bra foundation på 35 minuter? Vi får se.

   14.45. Framme i Ljusdal.

   14.47. Båda böckerna är lämnade.

   14.57. Efter att ha hämtat en stor Fanta, chips, plockat godis och pratat med Joppe som jag träffade på Coop (Han visste tydligen ingenting om måndagen), så var jag påväg till Parfymshoppen vid den här tiden.

   15.06. Det var inte direkt mycket rea, men hittade iaf en foundation som verkade bra som det var extrapris på. Min mamma har använt den förut, så då vet jag att den inte kan vara jättedålig iaf. Fick den för 80kr.

   15.11. Kom till busshållplatsen hela 9 minuter innan bussen gick. Har nog slagit något rekord, men med långa ben kan man shoppa snabbt antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0