Kladdkaksmuffins

   Ska snart till Sara, ska sova hos henne. Men har inte haft någonting att göra idag så jag gjorde kladdkaksmuffins, som jag sen kunde ta med lite av till Sara.

   

   Lyckades riktigt bra med dom, men mamma var en aning störande. När jag höll på att lägga i smeten i formarna var hon liksom "Åhhh, jag vill ha lite smet. Snälla ge mig lite smet!". Sen när jag nästan var klar, och hande smet kvar som kanske hade räckt till två formar till, så snodde mamma till sig bunken.
   Till skillnad från resten av min familj, äter jag helldre fler goda kladdkaksmuffins än att klämma i mig en massa smet.

   


 

Kommentarer
Postat av: Nathalie <333 ;)

Hehe jag brukar äta lite smet men kakorna/muffinsen e ju det godaste ;p Dom ser jätte goda ut :)

2010-08-18 @ 18:13:34
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Vinn en snygg topp! Kika in! :-)

2010-08-19 @ 15:38:41
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0