Some new material

   Okej, det var faktiskt två paket jag behövde hämta. En aning jobbigt på bussen ska jag säga. Det jag hämtade var iaf lite nya papper, pennor och fixativ som man sprayar på teckningar så att dom inte ska kladda. Pennorna jag köpte har jag redan en förpackning, det är dom jag använder. Fast pennvässaren är borta, suddet är "slut" och pennorna är är typ sju cm!

   

   Det var mamma som beställde åt mig, så jag vet inte riktigt vart allt kommer ifrån. Men billigt var det iaf. Mamma hade köpt först fixativ på bokhandeln för 209 kr! Helt sjukt, jag vet. Men vi lämnade tillbaka det när hon såg att på den den sidan som vi köte allt det här kostade det bara 65 :-.


Kommentarer
Postat av: Lovisaö

kika in på min blogg där jag har om twilight,mode,outfits,sno stilen och anant =) säg gjärna vad du tycker om henne =)

2010-08-10 @ 19:28:08
URL: http://lovisaoberg.blogg.se/
Postat av: Friida

ja det är en rem :) ja det är synd men å andra sidan så är de typ ännu godare när man väl köper dom :p

2010-08-10 @ 21:36:43
URL: http://thisisfriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0